Wiänachtsmärcht Riquewihr und Ribeauvillé (Elsass)

Miär wetit das Jahr wider a Wiänachtsmärcht is Elsass. Wer chund ai ufnä Gliäwyyy oder Jagertee und chli Vor-Wiänächtlichär Stimmig mit??? Für Fr. 45.00 mit VBL Reisen bisch derbi. Abfahrt isch äm 09:00 Uhr zLuzern bim Inseli. Äs müäs sich jedä sälber amäwdä! Miär händ reihä 15 gnu... Direktlink: https://www.vbl.ch/angebote-services/vbl-reisen/online-buchen/


Newest comments (6 of 6)

  • 28. November 2018
    22:07
    Danke für die Einladung wäre gerne mitgekommen, aber bin am Abend in ein Konzert eingeladen euch es ganz es schös Tägli LG
  • 28. November 2018
    22:53
    Was meinsch Walti häts echt noh es plätzli frei für mech ?
  • 28. November 2018
    23:30
    Schade, wäre gerne mitgekommen aber an diesem Sonntag gehe ich an ein Weihnachtskonzert und erfreue mich an toller Musik.
  • 28. November 2018
    23:46
    Viel Spass in Riquewihr. Dä Bescht Glüehwii gits am obere Endi bim Bärner. ;-)
  • 29. November 2018
    17:15
    Komme erst am 8.12. spätabends von München zurück; danke aber sorry
  • 29. November 2018
    20:33
    Danke für die Einladung, kann leider nicht teilnehmen. Wünsch Euch viel Spass..lg