Motorradfahrer(-innen) gesucht für spontane Feierabendtouren

Hallo zusammen, Habe das Motorradfahren für mich entdeckt und suche Gleichgesinnte (bevorzugt in meinem Alter), für spontane Feierabend- oder Wochenendfahrten. Zu mir: Ich fahre noch nicht so lange selber, daher lerne ich bei jeder Fahrt noch dazu. Meinen Fahrstil würde ich als zügig aber sicher bezeichnen. Für risikoreiche Fahrten oder Rennen auf der Strasse bin ich nicht zu begeistern. Ich fahre eine Tracer 700, also einen Sport-Tourer. Wer sich angesprochen fühlt (auch wenn nicht in meinem Alter ;-) ) darf sich gerne melden. Datum ist Platzhalter. Wunschregion: Thun


Newest comments (10 of 95)

  • 10. August 2019
    20:20
    Auso, mir si morn o derbi :-)
  • 10. August 2019
    22:59
    I mueses lasi, sorry. Äs angers mau gärn
  • 11. August 2019
    08:55
    Mich quälen leider Kopfschmerzen und ich komme nicht. Wünsche Euch eine tolle Tour. DLzG
  • 11. August 2019
    09:01
    Sollte ich mich angemeldet haben , so muss ich leider auch passen ! Habe leider auch Kopfschmerzen ? Ob ihres glaubt oder nicht! Ich wünsche euch eine tolle Tour.
  • 11. August 2019
    19:18
    Hallo zäme. Het wider mega gfägt hüt. Wär schön, we z nächscht Mau no es paar Lüt meh derbi wäre, vielech o Froue (würd o mi mini Partnere - Ute - fröie). Uf gli...
  • 11. August 2019
    21:32
    Da chani mi nur aschliesse, isch mol wieder cool gsi. Wetter het au grad möge ha bis hei. Hoffe es git mol wieder es Grüppeli für e Usfahrt. ;-)
  • 11. August 2019
    23:07
    Danke för öii Blumen :-). Ä wahrlich schöner Tag isches gsi. Gärn wieder ufenes angers mau. Aune ä guete Wuchestart ou för die wo womöglich znächschte mau derbi si.
  • 17. August 2019
    12:58
    We zWätter am Sa. 7. September derna isch gömer ufe Creux du Van (siehe Bilder auf Google) mite Töffe. Besichtigung vodr imposante Felswand und im Restaurant Le Soliat je nach däm öpis ässe oder trinke. Genauer Startort fougt no
  • 17. August 2019
    22:27
    Cool. Si derbi we z Wätter mitmacht
  • 21. August 2019
    16:04
    Isch öper vo öich hinech am Töffträffe in Ins oder in Arch atsträffe? Wenn jo, a welem um weli Zyt? Würdmi süsch no aschliesse :-) lg