Nachtschlitteln mit Fondue

Max. 8 Teilnehmer fürs Fondueessen (Tisch ist reserviert) Wir treffen uns an der Talstation vom Hochstuckli um 18:30h (Schlitten bitte selber mitbringen/mieten). Zur Stärkung gibt es um 20:30h ein feines Fondue im Mostlers Q-Hof mit Live Musik. Freue mich auf einen lustigen Abend!


Newest comments (10 of 17)

  • 11. January 2019
    13:56
    @balz Ja wiä gseit
  • 12. January 2019
    08:36
    Hallo! Ich weiss ich bin etwas spät...Dürfen wir (2 Pers.) uns einfach zum Schlitteln anschliessen? Grüessli
  • 12. January 2019
    09:28
    Hallo Sybille, ja, klar, zum Schlitteln können alle kommen.
  • 13. January 2019
    15:23
    Hey Susanne, merci vielmal für die Organisation des gestrigen Abends! Gruss von Nr. Achteinhalb :)
  • 13. January 2019
    15:49
    Danke au nomol vell mol...Susanne ! Cooli Truppe gsi het Spass gmacht :D @ Nr. 9 hesch nochli Biudeli vom geschtrige Obe ???? Schmunzelndi Grüessli a all....
  • 13. January 2019
    16:04
    Hallo zusammen Auch von mir nochmals recht herzlichen Dank für das organisieren. War ein gelungener Abend gestern und hat mir persönlich sehr viel Freude bereitet. Die Bilder dazu werde ich in kürze hochladen. LG Nr.9 / Stephan
  • 13. January 2019
    16:32
    Danke vell mol Stephan.... ;) d'Fötelis gsähnd suuuper us... :D
  • 13. January 2019
    16:54
    Dankä Susanne für d Organisation, isch en guete Abig gsi. Und d Heifahrt hät au Spass gmacht :)
  • 14. January 2019
    22:16
    Danke üch, isch ächt cool gsi! Merci für föteli!
  • 18. January 2019
    17:29
    Au vo üs no es Dankeschön an alli, v.a. ad Susanne fürs Organisiere. S isch toll gsi mit Eu! ?